Nauczanie na odległość
Nauczyciel pani Liliana Kramarczyk-Wojtyra 25.03.2020r.
Klasy 4a, 4b, 5a, 5b, 6a, 6b Uczniów wyżej wymienionych klas pani Liliana Kramarczyk-Wojtyra zaprasza na swoją stronę, na której według planu pojawiają się nowe zadania.
Link do zadań bezpośrednio u nauczyciela. 27.03.2020r. Klasy 5A i 5B Programujemy w języku Scratch Zapoznajcie się dzisiaj z programem Scratch on-line dostępnym pod linkiem scratch.mit.edu/ Przeczytajcie lekcję: podręcznik strona 80 - 82, gdzie zapoznacie się z tworzeniem programu w języku scratch oraz sposobem poruszania duszkiem. Następnie na stronie scratcha otwórzcie zakładkę "STWÓRZ" lewy górny róg, i wykonajcie ćw.1 str. 81, ćw. 2 str. 81, ćw. 3 str. 82 Kolejne ćwiczenia w scratchu będą wykonywane na platformie. Otrzymacie do niej dostęp w przyszłym tygodniu. 30.03.2020r. klasa 6a i6b
Zadanie na dzisiaj - Umieszczamy losowo przedmioty na scenie. Pobieramy program za darmo. Jak to robimy: Klikamy w poniższy link: www.sgpsys.com/download/b3/b3_u_plk.zip Zacznie pobierać się program. Klikamy w pobrany program i uruchamiamy go. Zadanie do wykonania: Podręcznik do informatyki strona 51 -Umieszczamy losowo przedmioty na scenie. Wykonujemy ćw. 7 i 8 / str. 52 wg przykładu ze strony 51. Wykonane zadanie zapisujemy najlepiej na pulpicie i wysyłamy na adres
rowerowakartasp3@gmail.com Mobidziennik może tych plików nie załączyć. Czas wykonania zadania 6 dni. Kilka osób zadania już zrobiło i otrzymało oceny. 01.04.2020r.
Drodzy uczniowie i rodzice! Zadania, materiały i zasoby do nauki informatyki przesyłane są na MobiDziennik w dniu lekcji. Utrzymujemy dotychczasową formę komunikacji. ____________________________________________________________ Nauczyciel pani Aneta Góra 25.03.2020r. Klasa 6d
Temat: Programujemy w języku Scratch – zapoznanie z programem online 1) Załóż konto w Scratchu scratch.mit.edu/ 2) Przejrzyj zasób i przyślij link do Twoim zdaniem najlepszej: a) animacji b) gry c) opowiadania. Klasa 7a i 7b
Temat: Programowanie w języku Scratch – przypomnienie wiadomości z klasy 6 1) Załóż konto w Scratchu scratch.mit.edu/ 2) Przejrzyj zasób i przyślij link do Twoim zdaniem najlepszej: a) animacji b) gry c) opowiadania 26.03.2020
Klasa 8a i 8b Temat: Tworzenie prezentacji multimedialnej . Prezentacja multimedialna w dziesięciu krokach. Zapoznać się w treścią rozdziału : Tworzenie prezentacji multimedialnej – str. 144 oraz odpowiedzieć pisemnie na pytania i polecenia ze strony 157. Skan z zeszytu przesłać do nauczyciela. 27.03.2020 Klasa 8c Temat: Tworzenie prezentacji multimedialnej . Prezentacja multimedialna w dziesięciu krokach. Zapoznać się w treścią rozdziału : Tworzenie prezentacji multimedialnej – str. 144 oraz odpowiedzieć pisemnie na pytania i polecenia ze strony 157. Skan z zeszytu przesłać do nauczyciela. 27.03.2020 Klasa 7c Temat: Programowanie w języku Scratch – przypomnienie wiadomości z klasy 6 1) Załóż konto w Scratchu scratch.mit.edu/ 2) Przejrzyj zasób i przyślij link do Twoim zdaniem najlepszej: a) animacji b) gry c) opowiadania. 30.03.2020r. Klasa 5c i 5d Temat: Programujemy w języku Scratch – zapoznanie z programem online 1) Zapoznaj się z programem Scratch - scratch.mit.edu/ 2) Z zakładki „przeglądaj” wybierz najlepszą Twoim zdaniem: a) animację b) grę 3) Skopuj i przyślij link nauczycielowi informatyki 31.03.2020r. Klasa 6c Temat : Stosujemy powtarzanie poleceń w środowisku Scratch – rysujemy piramidę 1) Zapoznaj się z treścią podręcznika str. 61- 63 i wykonaj ćwiczenia Wyślij link do zrobionego zadania końcowego (zad.5 str. 63) 01.04.2020r. Klasa 6d Temat : Stosujemy powtarzanie poleceń w środowisku Scratch – rysujemy piramidę 1) Zapoznaj się z treścią podręcznika str. 61- 63 i wykonaj ćwiczenia 2) Wyślij link do zrobionego zadania końcowego (zad.5 str. 63) 01.04.2020 Klasa 7a i 7b
Temat: Programowanie w języku Scratch – tworzenie programu i powtarzanie poleceń 1) Zapoznaj się z treścią podręcznika str. 129-132 i wykonaj ćwiczenia 2) Wyślij link do zrobionych zadań : ćw. 2 str. 131 i ćw. 8 str. 132 3) Za wykonanie zadania otrzymasz ocenę 02.04.2020r.
Drodzy uczniowie i rodzice! Zadania, materiały i zasoby do nauki informatyki przesyłane są na MobiDziennik w dniu lekcji. Utrzymujemy dotychczasową formę komunikacji.
|