Menu główne
Start
Aktualności
Kalendarz roku szkolnego
O naszej szkole
Rada Uczniów
Rzecznik praw ucznia
Wolontariat
Dokumenty szkolne
Plan lekcji
Świetlica szkolna
Biblioteka szkolna
Gabinet logopedy
Projekt Pokłady Kultury
1981 - Gdy gaśnie pamięć...
Sport w szkole
Szkoła Promująca Zdrowie
Galeria Trójki
Petycje
RODO
Szukaj
Laboratoria Przyszłości
Aktywna Tablica
Informatyka PDF Drukuj Email
Wpisał: Agata Cichocka   
23.03.2020.

Image

Nauczanie na odległość

 

Nauczyciel pani Liliana Kramarczyk-Wojtyra

25.03.2020r.

Klasy 4a, 4b, 5a, 5b, 6a, 6b

Uczniów wyżej wymienionych klas pani Liliana Kramarczyk-Wojtyra

zaprasza na swoją stronę, na której według planu pojawiają się nowe zadania. 

Link do zadań bezpośrednio u nauczyciela.

 

27.03.2020r.

Klasy  5A i 5B

Programujemy w języku Scratch

Zapoznajcie się dzisiaj z programem Scratch on-line dostępnym pod linkiem

scratch.mit.edu/

Przeczytajcie lekcję: podręcznik strona 80 - 82, gdzie zapoznacie się z tworzeniem programu w języku scratch  oraz sposobem poruszania duszkiem.

Następnie na stronie scratcha otwórzcie zakładkę "STWÓRZ" lewy górny róg, i wykonajcie

ćw.1 str. 81, ćw. 2 str. 81, ćw. 3 str. 82

Kolejne ćwiczenia w scratchu będą wykonywane na platformie.  Otrzymacie do niej dostęp w przyszłym tygodniu.

 

30.03.2020r.

klasa 6a i6b

Zadanie na dzisiaj - Umieszczamy losowo  przedmioty na scenie.

Pobieramy program za darmo. Jak to robimy: 

Klikamy w poniższy link: 

www.sgpsys.com/download/b3/b3_u_plk.zip

Zacznie pobierać się program. Klikamy w pobrany program i uruchamiamy go.

Zadanie do wykonania: Podręcznik do informatyki strona 51

-Umieszczamy losowo  przedmioty na scenie.

Wykonujemy ćw. 7 i 8 / str. 52 wg przykładu ze strony 51.
Wykonane zadanie zapisujemy najlepiej na pulpicie i wysyłamy na adres

rowerowakartasp3@gmail.com

Mobidziennik może tych plików nie załączyć.

Czas wykonania zadania 6 dni.

Kilka osób zadania już zrobiło i otrzymało oceny.

 

 01.04.2020r.

Drodzy uczniowie i rodzice! Zadania, materiały i zasoby do nauki informatyki przesyłane są na MobiDziennik w dniu lekcji. Utrzymujemy dotychczasową formę komunikacji.

 ____________________________________________________________

 

 Nauczyciel pani Aneta Góra

25.03.2020r.

Klasa 6d

Temat: Programujemy w języku Scratch – zapoznanie z programem online

1) Załóż konto w Scratchu scratch.mit.edu/

2) Przejrzyj zasób i przyślij link do Twoim zdaniem najlepszej:

a) animacji

b) gry

c) opowiadania.

 

Klasa 7a i 7b

Temat: Programowanie w języku Scratch – przypomnienie wiadomości z klasy 6

1) Załóż konto w Scratchu scratch.mit.edu/

2) Przejrzyj zasób i przyślij link do Twoim zdaniem najlepszej:

a) animacji

b) gry

c) opowiadania

 

26.03.2020

Klasa 8a i 8b

Temat: Tworzenie prezentacji multimedialnej . Prezentacja multimedialna w dziesięciu krokach.

Zapoznać się w treścią rozdziału : Tworzenie prezentacji multimedialnej – str. 144 oraz odpowiedzieć pisemnie na pytania i polecenia ze strony 157. Skan z zeszytu przesłać do nauczyciela.

 

27.03.2020

 Klasa 8c

Temat: Tworzenie prezentacji multimedialnej . Prezentacja multimedialna w dziesięciu krokach.

Zapoznać się w treścią rozdziału : Tworzenie prezentacji multimedialnej – str. 144
oraz odpowiedzieć pisemnie na pytania i polecenia ze strony 157.
Skan z zeszytu przesłać do nauczyciela.

 

27.03.2020

 Klasa 7c

Temat: Programowanie w języku Scratch – przypomnienie wiadomości z klasy 6

1) Załóż konto w Scratchu scratch.mit.edu/

2) Przejrzyj zasób i przyślij link do Twoim zdaniem najlepszej:

a) animacji

b) gry

c) opowiadania.


30.03.2020r.

Klasa 5c i 5d

Temat: Programujemy w języku Scratch – zapoznanie z programem online 

1) Zapoznaj się z programem  Scratch -  scratch.mit.edu/

2) Z zakładki „przeglądaj” wybierz najlepszą Twoim zdaniem:  

a) animację

b) grę

3) Skopuj i przyślij link nauczycielowi informatyki 

 

31.03.2020r.

Klasa 6c

Temat : Stosujemy powtarzanie poleceń w środowisku Scratch – rysujemy piramidę

1)   Zapoznaj się z treścią podręcznika str. 61- 63 i wykonaj ćwiczenia

Wyślij link do zrobionego zadania końcowego (zad.5 str. 63)

 

01.04.2020r. 

Klasa 6d

Temat : Stosujemy powtarzanie poleceń w środowisku Scratch – rysujemy piramidę

1)   Zapoznaj się z treścią podręcznika str. 61- 63 i wykonaj ćwiczenia

2)   Wyślij link do zrobionego zadania końcowego (zad.5 str. 63)

 

01.04.2020

Klasa 7a i 7b

Temat: Programowanie w języku Scratch – tworzenie programu i powtarzanie poleceń

1) Zapoznaj się z treścią podręcznika str. 129-132 i wykonaj ćwiczenia

2) Wyślij link do zrobionych zadań : ćw. 2 str. 131 i ćw. 8 str. 132

3) Za wykonanie zadania otrzymasz ocenę

 

 02.04.2020r.

Drodzy uczniowie i rodzice! Zadania, materiały i zasoby do nauki informatyki przesyłane są na MobiDziennik w dniu lekcji. Utrzymujemy dotychczasową formę komunikacji.

 

 

 

 

 

 

Zmieniony ( 03.04.2020. )
 
Sondy
RODZICE
Ważne informacje
Zapisy do klasy pierwszej
Dokumenty szkolne
Kadra SP 3
Rada Rodziców
Szkoła przyjazna rodzinie
Akcja "Dzieci uczą rodziców"
RODO
Kontakt